Tuesday, July 12, 2011

Igračke

Bebe od početka, tako reći čim počnu držati otvorene oči vole da gledaju šta se oko njih dešava. Osim igračaka koje je dobila, moja L je imala omiljeni vrtuljak koji je mojih ruku djelo. inspiraciju sam pronašla na ovom sajtu. tako da je prvi projekat izgledao pomalo čudno (da ne kažem previše). 
Inspiracija je bio ovaj. Mana mu je bila što se nije mogao okretati nego si stalno morao rukom da ga pomjeraš. Figurice su nacrtane na hameru osim bubamare koja je napravljena. 

Prvi vrtuljak
E sad...kada je njoj to malo dosadilo...napravili smo drugi, malo napredniji. Osnova je bila slična ovom samo sa drugim figuriama. Ovde sam koristila listove iz školskog bloka 4 a preko njega sam sa jedne strane zalijepila jednu boju kolaž papira a sa druge drugu boju. iscrtala figuricu i gotovo. Dragog tatu smo zamolili da nam to sastavi što je i uradio. Krug je od debljeg kartona (poklopac od kutije za cipele) a spajalice su na krajevima konca (jedna služi da se zakači za karton a druga da se zakači figurica) i na ovaj način možete mijenjati figurice. Moja L je porasla pa su određene figurice ''nastradale''. 
Drugi vrtuljak

Nadam se da vam se sviđa...ako dobijete inspiraciju javite nam ako želite da vidimo vaše radove... (:

 

No comments:

Post a Comment