Wednesday, June 22, 2011

Veliki dan je sve bliži

Kako vaš stomak raste, tako se i približava vaš termin porođaja. Neke će se poroditi i 10 dana prije termina (kao ja), neke će dočekati termin a neke opet će ''probiti'' termin da tako kažem. Kako god, pokušajte se pripremiti psihički jer je to jedan od glavnih faktora. 
Sada se sigurno mnoge od vas pitaju kako će znati da je vrijeme? Kako to uopšte počinje? Jedan od nepogrješivih znakova je luda želja da sve u kući očistite, opeglate, kuvate...vjerujte...i meni je to bilo smješno ali baš to mi se desilo. S obzirom da mi je do termina ostalo bilo  još nekih 10-tak dana nisam bila sigurna da je to. Taj dan sam šetala i kada sam ušla u  kuću toliko sam stvari radila, prala, peglala kuvala...i to veče me stomak zablio. Kako? Kao kada trebate dobiti pa vas ''tjera na wc'' i na kraj pameti mi nije bilo da je to, to!!! Bitno je ne paničiti...e sad neke od vas će uhvatiti panika a neke će biti mirne. U prvom momentu ne mislite o tome, jer niste  sigurne da li je to. Najbolje je da gledate na sat i brojite na koliko vam se javljaju bolovi. Ja sam počela kasnije o tome misliti i da budem iskrena da je kojim slučajem to veče bio bilo kakav zastoj na putu ja bih se porodila u autu. Svega mi! Do porodilišta imamo 30-45 minuta kolima a mi smo krenuli kada su mi išle kontrakcije na 3-2-4-3-2-3-2 minuta... A kažu da krenete u bolnicu kada budu na 10 minuta... Od dolaska u porodilište do porođaja je prošlo 20 minuta...malo sreće i gotovo...
Ako vam pukne vodenjak što na svu sreću nije bio moj slučaj (jer da jeste porođaj bi bio teži, ovako je beba ''izašla'' sa plodovom vodom, ''proklizila'') odmah idite u bolnicu/porodilište. Ako vas stomak naglo zaboli pa prestane to su lažni trudovi, ali ako nastavi da boli ... počnite gledati na sat i brojite... !!!



No comments:

Post a Comment