Wednesday, July 13, 2011

Dok naš mali anđeo spava

 Kada naša bebica (anđeo) poraste i ima oko 3-4 mjeseca tada ste već koliko toliko došli sebi...pa možete biti budni i kada bebac spava. Bebac je sada u tom uzrastu kada brzo prerasta arderobicu, a posebno pantalonice. Blogujući sam pronašla super sajt i odlučila da se okušam u šivenju. Crafty gemini ima video uputstvo kako da od obične malo veće majice (T-shirt) napravite svom bebcu pantalonice. 
Ovo su moji pokušaji...
Broj 1 sa satenskom trakicom na dnu umjesto poruba


Br 1 savijene


Br 2 i 3 (Br,3 je sastavljen od jedne boje sa prednje strane i druge boje sa druge strane tako da sam na ovaj način od dvije majice dobila 3 para pantalonica)


Ja sam na kraju napravila malu rupicu sliču kao za dugme i na taj način provukla gumu
E sad ako mislite da je to sve varate se. Da, dobro ste pročitali.  S obzirom na to da sam imala veoma velike majice ja sam od rukava napravila dvije kapice (a dva rukava još čekaju da postanu dvije nove kapice). Sam oblik kape je čudan ali kada se stavi na glavu dobije drugi izgled. Evo uvjerite se sami. 
Kapa br.1


Kapa br.2




Kapa br.1 iznutra

Kapa br.3 koja čeka da bude ''sređena''

Kapa br.4 takođe ''čeka sređivanje''

Ala sam se raspisala ...

No comments:

Post a Comment